Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Jedné věci na tom všem nerozumím - to fakt v celém vlaku nešlo koupit nikde ani vodu nebo limonádu nebo něco takového? Oni prostě řekli, že člověk má jízdenku na určité místo, kde se zrovna nepodává občerstvení, tak mu už nikde nic neprodali? Nějak se mi tomu nechce věřit, neumím si to představit. To se mi teda nikdy nestalo a mám toho nacestováno už dost.

0 0
možnosti
Foto

J89a36n50a 74M46a41j61o44v86á

23. 11. 2018 14:48

Jezdím žlutým roky často a ráda jízdenky do kupé bez obsluhy kupují jen v nouzi nejvyšší a když náhodou (stalo se mi to dvakrát, vzdycky ve vlaku ze Slovenska) obsluha něco fláká, věcně se ozvu jí a případně manažerovi. Když jednou jedinkrát vypadla klima, stevardi rozsadili koho šlo do jiných vagónů a zbytku roznášeli vodu a nanuky, které naše posádka hbitě vyměnila za dvojky vína.

V Praze mi náramně vyhovuje možnosti počkat v čekárně a třeba tam i pracovat, když je do odjezdu vlaku čas.

Nejspíš jste měl smůlu.

1 0
možnosti
DT

Moc hezké. :-)R^

Pro ty, kdo umí německy a ještě si dělají iluze o stavu železnice u sousedů....

https://www.youtube.com/watch?v=wXjhszy2f9w&t=37s

0 0
možnosti
VF

Syn s nimi jezdí často. Má ale smolu, všechno funguje, takže mu nikdo nevrátí jízdné.

0 0
možnosti
VK

Doporučuji napsat zde: reditel@regiojet.cz ;-)

0 0
možnosti
LV

To se těžko píše, když se to dost možná stalo úplně jinak. Ostatně proč to ten pán ventiluje na konci listopadu, když se to přihodilo v létě?

0 1
možnosti
  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 726x
Ačkoli jsem povoláním a vzděláním právník, nejsem schopný mlčky přihlížet politickému dění, které se často řídí mylnou vidinou okamžitého efektu.

Seznam rubrik