Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Tak na balík k odesilateli už má, myslím, exkluzivitu DPD. Zvláště do zahraničí. Dokonale to má zvládnuto ve spolupráci s francouzským Colissimo - několikrát vyzkoušeno.

P.S. Je to o lidech. Já si na balíky z ČP stěžovat nemohu a nenalézám slušný výraz pro DPD, manželka ve firmě o pár km vedle zase nenalézá slušný výraz pro ČP a s DPD vládne spokojenost...

0 0
možnosti
PV

Od doby co jsem před pár lety kontaktoval šéfa středočeských balíkářů prudimailem nemám s doručováním problém. Před tím se nestalo že by něco doručili, teď to občas zahapruje akorát když se mění doručovatel - ale to pak stačí upozornění že mám kontakt na nejvyššího a nebojím se ho použít a zase všechno funguje.

Někdy se prostě vyplatí mít u svého jména poznámku "prudič".

2 0
možnosti
Foto

J17i49ř22í 77L26i23b84e44r

12. 12. 2017 7:08

Bohužel mám obavu, že občas máte pravdu. Karma.

1 0
možnosti
MK

M33i22l28a20n 36K65e61s59l

11. 12. 2017 22:45

Je nějaký rozdíl v ceně mezi balíkem do ruky a balíkem na poště?V případě,že ano potom by měla pošta každému,kdo na poštu pro balík do ruky příjde ten rozdíl vyplatit.Možná,že se jedná o malou částku,ale přece jenom se jedná o bezpracné obohacování.Při velkém množství těchto případů to něco hodí.Pošta těžko dokáže,že balík nedodala z viny adresáta.Vždyť kromě zazvonění u dveří má k disposici kontaktní telefon.Na něm oznamuje,že balík převzala,že balík veze a že balík tehdy dodá.Měla by tam být i esemeska,že doručovatel stojí a čeká u dveří domu.Absence takové zprávy dokazuje,že se pošta ani nepokoušela balík doručit.

5 0
možnosti
Foto

I78v74a75n 80V26e42s57e30l97ý

12. 12. 2017 9:33

Letos jsem to nezjišťoval, viz níže, ale loni to bylo, myslím devět nebo deset Kč.

0 0
možnosti
JK

Pokud balík dojde aspoň na poštu, je to výhra. Mně odesílatel 1.12. podal doporučený balík na poště v Jablonci a dodnes tam podle track&trace je. Posta ovšem uznává reklamace až při zpoždění 21 dnů, takže s tím nic neudělám.

2 0
možnosti
MH

Nová služba je "Balík na výletě".

3 0
možnosti
HP

Tak tak... Před čtrnácti dny odeslaný z Ústí nad Labem do Prahy a celých těch čtrnáct dní se válí v Ostravě...!? :-/

3 0
možnosti
RH

onehdá mi pošťačka volala že má pro mě balík do ruky a jestli jsem doma. odpověděl jjsem že ano.-))) čekal jsem do večera a ve schránce byl lístek, že si mám balík vyzvednout na poště.-))))))))))))

3 0
možnosti
FK

Doporučuji jediné: nic neposílat. Všechny tyto služby fungují neuvěřitelně nevstřícně. Je to pravděpodobně tím, že chybně motivují své pracovníky, a navíc je neplatí ani trochu odpovídajícím způsobem. Navíc ani jedna z firem nemá nastaven takový systém, který by umožnil individuální dojednání doručení. Sice systémy takovou možnost připouští, ale v praxi je provedení individuálního doručení nemožné. A při hromadném doručování je pravidlem, že termín doručení se nekryje s dobou, ve které jste doma. Všechno marné, nakonec stejně musíte udělat něco, co není ve smlouvě o doručení dojednáno, co vás stojí čas a další peníze. Prostředí se už tak potýká s neuvěřitelným množstvím nafty spálené všemi doručujícími vozy, s neuvěřitelným množstvím opotřebovaných a nijak rozumně likvidovatelných pneumatik; řidiči doručujících vozů jsou těmi nejvíce bezohlednými na silnicích, žádné ustanovení zákona o provozu se na ně absolutně nevztahují, dennodenně od rána do večera ohrožují životy chodců, cestujících v MHD i ostatních řidičů... Prostě peklo. To je nějaký pokrok? To je nějaká vyšší životní úroveň? A navíc: je známo, že doručovatelské služby fungují stejně špatně i v zemích, kde by to naiva neočekával: Německo, Francie, Dánsko, Holandsko, Švédsko...

0 0
možnosti
ZB

Dulezitou soucasti naseho pravniho radu je tzv. "fikce doruceni". A na ni jsou postaveny dalsi pravni ukony. Doporucuji tento pojem zakotvit stejne tak u baliku; a byl by klid.

2 0
možnosti
PS

Musím se pošty zastat !!!

Totiž můj kamarád má v práci kolegu jehož manželka má známou a ta nemusela balík do ruky vyzvedávat na poště.

1 0
možnosti
  • Počet článků 49
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 726x
Ačkoli jsem povoláním a vzděláním právník, nejsem schopný mlčky přihlížet politickému dění, které se často řídí mylnou vidinou okamžitého efektu.

Seznam rubrik